Укр
Кавун Нельсон F1, Томат Еллоу, Огірки Турнір
Графік роботи кол-центру: Пн.-Пт.: з 9:00 до 18:00

Повернення та обмін 

Повернення та обмін

Якщо з будь-яких причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути або обмінять куплений товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші. Це можливо, якщо товар:


  • не пошкоджений та його не використовували;
  • в повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
  • з неушкодженою упаковкою (зокрема і поліетиленова упаковка)
  • без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).

Ознайомтеся з умовами повернення детальніше:


УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

Повернення товару в Компанію, який не підійшов вам з тієї чи іншої причини здійснюється за рахунок покупця (див. процедуру здійснення гарантії (повернення)).

Товар знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання чи очевидна спроба самостійного ремонту;

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією з експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, що підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення;
  • Заява на повернення або обмін оформлена у довільній формі, але з обов'язковою вказівкою Прізвища, Ім'я та контактного телефону Покупця.

2. Заяву на повернення Покупець надсилає Компанії на електронну пошту: [email protected]

3. Надіслати посилку на адресу Компанії перевізником "Нова пошта", попередньо погодивши відділення доставки з представником Компанії. Вартість доставки оплачує покупець. Посилки, надіслані на умовах післяплати або з неоплаченою доставкою та із застосуванням інших форм поштових відправлень, не прийматимуться Компанією.


4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, вони перераховані Покупцю протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. цих правил).


5. У разі, якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного строку, новий товар буде відправлено Покупцю без накладного платежу поштою протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п. 1. реальних правил).

7. Доставка товару у разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.

8. З питань, що стосуються товару та гарантійних зобов'язань, Покупець може звернутися до Компанії за телефоном: (048) 737-74-44, 050-823-74-44, 097-823-74-44, 063-823-74- 44;

9. Будемо вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи компанії та її товарів.


Згідно з українським законодавством не підлягають поверненню/обміну:

  • продовольчі товари
  • лікарські препарати
  • предмети сангігієни
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні товари
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • гребінці, гребінці, масажні щітки
  • рукавички
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • білизна нітка
  • подушки, ковдри, наматрацники, пледи, постільна білизна та приладдя
  • пір'я-пухові вироби
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння